نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3336
-
الف
+

ناگفته های «اکرم محمدی» از سریال «ستایش»

«اکرم محمدی» از دلایل بازگشت خود به دنیای بازیگری سخن گفت.

به گزارش آی‌فیلم2، «اکرم محمدی» بازیگر کهنه کار ایرانی که مخاطبان آی فیلم 2 بازی وی را در سریال های «پدر سالار» و «ستایش3» شاهد بودند، در یک مصاحبه جدید از دلایل بازگشت خود به دنیای بازیگری سخن گفت.

«اکرم محمدی» درباره برنامه‌های آینده خود گفت: فعلا هیچ برنامه خاصی ندارم و تمام فکرم گذر از این بحران به وجود آمده از شیوع ویروس کرونا است اما اگر نقش خوبی باشد که تمام ویژگی های یک کار خوب را داشته باشد قطعا قبول می کنم.

وی ادامه داد: «ستایش» از سریال هایی بود که تمام خصوصیات یک کار خوب را داشت که باعث شد پس از سال ها دوباره برگردم و کار کنم. به نظر من یک اثر خوب، کاری است که فلمنامه قوی داشته باشد و مردم با آن ارتباط برقرار کرده و حس کنند نزدیک به زندگی شان است.

«اکرم محمدی» گفت: من هیچ صفحه ای در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام ندارم که با مردم به صورت مستقیم صحبت کنم بنابراین از همین جا از آن ها می خواهم خواهش کنم در خانه بمانند تا ان‌ شاءالله به زودی از این بحران گذر کنیم.

وی ادامه داد: تنها چیزی که باعث می‌شود به سلامت از این بحران عبور کنیم رعایت توصیه های بهداشتی و قرنطینه کردن خودمان است.

بازیگر سریال «ستایش» تصریح کرد: از صمیم قلبم برای مردم آرزوی سلامتی و تندرستی می کنم. امیدوارم پایان این سال خوش باشد و همه در کنار خانواده های خود به سلامت زندگی کنند.

«اکرم محمدی» بازیگر سینما، تیاتر و تلویزیون ایران متولد ۶ اسد/مرداد سال ۱۳۳۷ خورشیدی در تهران است.

گفتنی است که بانو محمدی بعد از 5 سال دوری از تلویزیون سرانجام با ایفای نقش در فصل سوم سریال «ستایش» به عنوان یکی از کرکتر های مرکزی به نام «خانوم بزرگ» به تلویزیون بازگشت.

سریال های «شب دهم»، «پدر سالار» و «مرد هزارچهره» با بازی بانو محمدی پیش تر از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر شده است.

بیشتر بخوانید: 

دانلود فصل اول ستایش

دانلود فصل دوم ستایش

دانلود فصل سوم ستایش

م ح

نظر شما
ارسال نظر